Proces tvorby loga

Jistě Vás zajímá, jak celý proces tvorby loga funguje. Jedná se o kreativní, neboli tvůrčí činnost. I ta má ale svá pravidla. Níže uvádíme celý proces tvorby loga.

Zadání

Prvním bodem je bezesporu zadání z Vaší strany. Čím více informací od Vás dostaneme, tím je zpracování prvních návrhů loga jednodušší. Zajímají nás Vaše představy, vize, směr Vašeho podnikání. Samozřejmě potřebujeme vědět, čím se Vaše firma zabývá, nebo, v případě tvorby loga pro produkt, značku, nebo Vás osobně, co nejvíce informací o tomto záměru nebo o Vás. Rádi si vyslechneme také Vaše představy o barevnosti nebo celkovém stylu loga. Neméně důležitá je také informace, pro jakou cílovou skupinu klientů bude logo určeno.

Analýza

Vámi předané informace a podklady je potřeba v dalším kroku analyzovat. Uvědomit si, v jakém prostředí se Vaše logo bude nacházet, jaký je obor Vašeho podnikání, jaká je konkurence, cílová skupina klientů a Vaše vize a podle toho se ubírat při tvorbě návrhu.

První kreativní část – návrh

Tady přichází ke slovu kreativita designera. Tvorba návrhů nového loga je velmi závislá na nápadech, a to přímo na těch nejlepších. Nápady si žádají svůj čas, a proto po nás prosím nechtějte kopec návrhů „do druhého dne“ případně „včera bylo pozdě.“ Chceme odvést kvalitní práci a věnovat Vašemu logu patřičnou péči. S výsledkem musí být spokojené obě strany. Na konkrétní podobě připravených návrhů se vždy domluvíme individuálně. Není problém připravit návrhy loga při různých aplikacích (jistě budete zvědaví, jak bude Vaše logo vypadat na textilu, při tisku na papír nebo na Vašem firemním voze).

Druhá kreativní část – diskuze a úpravy

Po vytvoření návrhu Vašeho loga přichází na řadu diskuze a připomínky z Vaší strany. Docela dobře se může stát, že návrh pro Vás nebude „to pravé ořechové.“ Nebojte se to říct a požádat o vytvoření dalších návrhů. Co se týče úprav návrhů, neomezujeme Vás žádným počtem, jako například 2x logo upravím a dost. To u nás neexistuje. Naším cílem je Vaše spokojenost.

Jdeme do finále

Po úpravách a zpracování Vašich připomínek nastává finální fáze tvorby – finalizace a doladění loga do jeho konečné podoby. Dále je logo připraveno do nejpoužívanějších vektorových i bitmapových formátů (AI, CDR, PDF, PSD, PNG). V případě zájmu rádi vytvoříme i grafický manuál, který stanoví pravidla používání loga. Grafický manuál není součástí základní ceny loga.

Platba

Poslední fází je předání loga dohodnutým způsobem (na CD, e-mailem apod.) a vystavení faktury. Po zaplacení můžete logo okamžitě používat. Zaplacením faktury přecházejí veškerá práva k používání loga na Vás. Vyhrazujeme si pouze právo prezentovat logo jako svou referenci a ukázku své práce.

Sdílej na facebooku
Sdílej na twitteru